Voor onze huisartsenpraktijk staat u centraal en graag voorzien wij u van goede huisartsgeneeskundige zorg. We stellen het op prijs als u met ons uw ervaringen deelt. Deze ervaringen kunnen wij meenemen om onze zorg nog verder te verbeteren.
Heeft u een klacht?
Is de zorg niet geheel naar wens verlopen, bespreek dat dan laagdrempelig met ons team. Dit kan met onze assistenten, maar uiteraard ook met uw huisarts. Komt u er samen niet uit? Vul dan het onderstaande klachtenformulier in. U kunt ook een klachtenformulier ontvangen bij onze balie. Binnen een week ontvangt u van ons een reactie op uw schriftelijke klacht en zullen wij een afspraak met u maken om uw klacht te bespreken. Wij streven er naar uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
Onafhankelijke bemiddeling
Wanneer uw klacht voor uw gevoel onvoldoende beantwoord is, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem en zal bemiddelen in de casus. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris verteld is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van de SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088-0229190.